loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 244 شنبه 26 دی 1394 نظرات (0)

آهنگ جدید و بسیار زیبا از علی بابا به اسم صدات نمیاد

علی بابا آهنگ صدات نمیاد

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

متن آهنگ جدید علی بابا صدات نمیاد

بویه عطره تند چند تا دونه شمع
یه قابه ترک خورده زیر نور کم
این همه من کشیدم یه بارم تو بکش
به جایه اینکه بکشی خط دور چشم

سوا از این که شدیم سوا از هم ولی دورادور جویایه احوالت هستم
چرا پلکات میپره ناخن میخوری نبینما کشتیات به گل نشستن
کجان اونایی که میگفتی از خودت بودن کجان اون آدمایی که یه روز دورت بودن
کجاست اون شب نشینیو دوره همی عکسایه سلفیتون یهویی دسته جمعی

گفتم عب نداره میخوای بری پیشم نباشی
گفتم هر جا میری بپا یه بار مصرف نباشی
این آخرا فقط میکردی بهونه تراشی
خودت خواستی فنا شی

تماسایه گوشیت بالا میرفت یواش یواش
روز به روز میرفت رو تعداد مخاطباش
دیگه اصلا اینقد هر جایی شدی
که هر کی میدیدت بودی عادی براش

نداشتی دیگه تازگی نمیتونستی دیگه باشی با یکی
برات فرقی نمیکرد باشی ماله کی یا که شبا باشی سر میز شام کی
نگاه آدما روز به روز سنگین تر شد روت سر هر زبونی که فکر کنی اسمت بود

منم نگفتمو نگفتم تو دلم ریختم

اوجه آرامشه تو بود که من به هم ریختم
فقط جرو بحث بود روزایه آخرمون تو بیخیالو من نگرانه رابطمون
وقتی دورم زدی که تو رو دورت کردم تو خودت رفتی یا اینکه من گمت کردم
از اون روزایه خوب دیگه نموند اثری حالا موندیم منو تو با تیکایه عصبی
ببین کسی نموند دورمون همه رفتن دوباره موندیم خودمون

هر چی سرم اومد اصلا فدا یه تار موت
بذار من بد شم ولی تو حفظ شه آبروت
دیگه از سر هر دومون آب گذشته زیاد
صدا نزن منو که صدات نمیاد


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی