loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 159 پنجشنبه 22 آبان 1393 نظرات (0)

آهنگ جدید و فوق العاده زیبا از میلاد مشهدی به اسم خوابم نمیبره

میلاد مشهدی آهنگ خوابم نمیبره متن آهنگ جدید میلاد مشهدی خوابم نمیبره

 

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

 

متن آهنگ جدید میلاد مشهدی خوابم نمیبره

وقتی یادت میفتم نفس من میگیره

بازم میگم مهم نیست بازم دلم میگیره

میگم خدا بزرگه میگم خدا میبینه

یهو گریم میگیره غصه پهلوم میشینه

خوابم نمیبره چقدر دوست دارم

مگه بهم نگفتی تنهات نمیذارم

کجا کنار کی کجایی عشق من

چطور دلت اومد دروغ بگی به من

لالالالا لالالالا لالالالا لالالالا

لالالالا لالالالا لالالالا لالالالا

این روزا یاد تو نمیذاره که من یکمی آروم بگیرم

هرجارو میبینم تو رو میبینم میخوام پیشت بشینم

عطر تورو میخوام دوریتو نمیخوام نمیتونم بی تو باشم

واسه هیشکی مهم نیست دارم دیوونه میشم

دوریمم آخراشم

خوابم نمیبره چقدر دوست دارم

مگه بهم نگفتی تنهات نمیذارم

کجا کنار کی کجایی عشق من

چطور دلت اومد دروغ بگی به من

لالالالا لالالالا لالالالا لالالالا

لالالالا لالالالا لالالالا لالالالا

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی