loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 299 شنبه 21 شهریور 1394 نظرات (0)

آهنگ جدید و فوق العاده زیبا از احسان خواجه امیری به اسم ثانیه

احسان خواجه امیری آهنگ ثانیه

 



فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

متن آهنگ جدید احسان خواجه امیری ثانیه

عاشقتم دست خودم نیست این حالو دوست دارم

عاشقم اونقدر که محاله دست از تو بردارم

آخه تو رو نمیفهمه کسی هنوز به اندازه ی من

بهونه ی تازه ی من بمونو حرفاتو بزن سکوتو بشکن

ثانیه ثانیه صدات حسه آرومه نفسات

مثله اولین باره نمیذاره که دیوونه نباشم

میرسم از تو به خودم شکله لبخند تو شدم

بیقراره این عشقو پریشونیو دیوونگیاشم

ثانیه ثانیه صدات حسه آرومه نفسات

مثله اولین باره نمیذاره که دیوونه نباشم

میرسم از تو به خودم شکله لبخند تو شدم

بیقراره این عشقو پریشونیو دیوونگیاشم

تو رو دارم تو روزایی که دنیا دلگیره

میایو حسه دلتنگیو دوری میمیره

میایو ریتمه موسیقی قلبت دنیامو میگیره

ثانیه ثانیه صدات حسه آرومه نفسات

مثله اولین باره نمیذاره که دیوونه نباشم

میرسم از تو به خودم شکله لبخند تو شدم

بیقراره این عشقو پریشونیو دیوونگیاشم

ثانیه ثانیه صدات حسه آرومه نفسات

مثله اولین باره نمیذاره که دیوونه نباشم

میرسم از تو به خودم شکله لبخند تو شدم

بیقراره این عشقو پریشونیو دیوونگیاشم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی