loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 440 جمعه 23 بهمن 1394 نظرات (0)

 آهنگ جدید و فوق العاده زیبای احسان پایه به نام همین الان  + متن آهنگ

احسان پایه آهنگ همین الان

 

 

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

متن آهنگ جدید احسان پایه همین الان

برایه تو بیقراری میکنم رویه حرفم پا فشاری میکنم
بگو هستی بگو دلبستی به من اسممو از ته دل صدا بزن
تو رو دوست دارم ثابت میکنم با دلو جون انتخابت میکنم
اگه شک داری بیا این تو و این قلبه عاشقترین عاشقه زمین

همین الان که روبروت نشستم دیوونه وار دیوونه ی تو هستم
همین الان بگو بمیر میمیرم محاله که قلبمو پس بگیرم
همین الان که روبروت نشستم دیوونه وار دیوونه ی تو هستم
همین الان بگو بمیر میمیرم محاله که قلبمو پس بگیرم

بهترین لحظه برایه من فقط اون موقعست که خبری میاد ازت
اون موقعست که پای عشق میاد وسط تنها انتخابه با اهمیت
عاشقونه زندگی با تو خوبه این همه دیوونگی با تو خوبه
میدونم که به نتیجه میرسم تو میشی عشقه منو همه کسم

همین الان که روبروت نشستم دیوونه وار دیوونه ی تو هستم
همین الان بگو بمیر میمیرم محاله که قلبمو پس بگیرم
همین الان که روبروت نشستم دیوونه وار دیوونه ی تو هستم
همین الان بگو بمیر میمیرم محاله که قلبمو پس بگیرم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی