loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 323 یکشنبه 27 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

آهنگ جدید و بسیار زیبا از علی بحرینی به اسم دونه دونه

علی بحرینی آهنگ دونه دونه

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

تو که چشمات قشنگه تو که دلت یه رنگه
نگاه به قلب ما کن قلبت باهام میجنگه
دونه دونه حرفاتو یادمه کی میدونه هواتو دارم
نگاه کن به من یه دیوونه م همیشه عاشق تو میمونم
دونه دونه حرفاتو یادمه کی میدونه هواتو دارم
نگاه کن به من یه دیوونه م همیشه عاشق تو میمونم

بیا عطر تو رو ندارم تو رو تنها نمیذارم
قلبم شکسته میره بپا نشکنی یارم
بیا سمت دل خود من نگو عشقم شده به تو کم
بیا ناز نکن نگو نه به من نگو بازی نذار سر به سر من
بیا سمت دل خود من نگو.عشقت شده کم
دور و بر تو میپلکم بیا دستاتو زودی بده من
بیا سمت دل خود من نگو عشقت شده کم
دور و بر تو میپلکم بیا دستاتو زودی بده من

دونه دونه حرفاتو یادمه کی میدونه هواتو دارم


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی