loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 345 پنجشنبه 03 دی 1394 نظرات (0)

آهنگ جدید و فوق العاده زیبا از رامین بیباک به اسم هنوز

رامین بیباک آهنگ هنوز

 

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

متن آهنگ جدید رامین بیباک هنوز

به من یه فرصته دیگه بده

نگو چیزی نبوده بینمون

تو رو خدا فقط واسه یه بار رو حرفایی که میزدی بمون

نباید اینجوری جدا بشیم آخه هنوزم عاشقه توئم

تو هر چیزی بگی میدونی که با جونو دل موافقه توئم

دوباره دستامو بگیر بذار

تموم شه این روزایه لعنتی

دیگه بریدم از همه میدونی که بدونه تو دلم نداره طاقتی

نمیخوام اینجوری تموم بشه روزایی که کنار تو قدم زدم

ببین چقد دوست دارم که بعد تو

به خاطر تو با خودم بهم زدم

باید بشینی روبه رویه من

خودت ببینی حالو روزمو

یه کاری میکنی که آخرش دوباره بشکنم غرورمو

دلم واسه خودم میسوزه که دیگه نمیتونم ببینمت

همه میگن درست میشه ولی

دارم دیوونه میشم از غمت

دوباره دستامو بگیر بذار تموم شه این روزایه لعنتی

دیگه بریدم از همه میدونی که بدونه تو دلم نداره طاقتی

نمیخوام اینجوری تموم بشه روزایی که کنار تو قدم زدم

ببین چقد دوست دارم که بعد تو

به خاطر تو با خودم بهم زدم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی