loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 315 شنبه 30 خرداد 1394 نظرات (0)

آهنگ جدید و بسیار زیبا از مهرزاد امیرخانی به اسم دنیا دنیا

مهرزاد امیرخانی آهنگ دنیا دنیا

 

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

بعضی حرفا گفتنیه بعضیاشم نگفتنی

گفتنیارو که اینجا گفتم نگفتنیارم بیخیال

دنیا دنیا گرفتی از من هر چی عاشقش شدم

دنیا دنیا بازم که موندم اینجا تنها با خودم

دنیا دنیا بازم که بد شدی با زندگیه من

دنیا دنیا کی خواسته بود بدی تو زندگی به من بیخیال بیخیال

بیخیاله زندگیه من باش بیخیاله اون که خیسه چشماش

بیخیاله اونکه ساده رفته بیخیاله آخرایه هفته

بیخیاله خنده هایه زوری بیخیاله اونهمه صبوری

بیخیال هر چیزی که کم بود اما دنیا اون برادرم بود

بیخیاله دستایه کبودو بیخیاله هر چیزی که بودو

بیخیاله گریه زیر بارون بیخیاله عاشقانه هامون بیخیال

♫♫♫♫♫♫

دنیا دنیا ما بیخیال شدیمو تو نمیگذری

دنیا دنیا منو همیشه سمت گریه میبری

دنیا دنیا تو هیچی نیستی غیر خاطراته من

دنیا دنیا چه زجری میکشن اونا که عاشقن بیخیال بیخیال

بیخیاله نسبتایه خونی بیخیاله حسرته جوونی

بیخیاله ژسته بی گناهی بیخیاله عشقه اشتباهی

بیخیال روزایه بی پولی

بیخیاله شعرایه اصولی

بیخیاله هر چی باورم بود

اما دنیا اون برادرم بود

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی