loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 259 سه شنبه 22 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

 آهنگ جدید و فوق العاده زیبا از میلاد بابایی آهنگ حس خواستن تو+متن

میلاد بابایی آهنگ حس خواستن تو

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

متن آهنگ جدید میلاد بابایی حس خواستنه تو

کسی به جز تو تویه دلم نیست تو خاطراتم عشقه تو کم نیست

هر جا که رفتم باز تو رو دیدم باز تو رو خواستم باز نرسیدم

دوباره فکرت مثه همیشه خیاله محضه تموم نمیشه

دوباره دستام خط خطی کرده اسمتو رویه بخاره شیشه

از این حس خواستنه تو همین احساس نداشتنه تو

از این شبو روزایه تکراری دلگیرم

از این حس همیشه خواستنه تو همین احساس نداشتنه تو

از این شبو روزایه تکراری دلگیرم

تو تویه راهی من تویه راهم باز یه تفاهم دوباره با هم

من فکر موندن تو فکر رفتن جدایی از کی از خودت یا من

مونده از راهو خسته از خودم گیجو سرگردون من یه دیوونه ام

خسته از این شهر غرقه تردیدم فاصله کم نیست دیر فهمیدم

از این حس خواستنه تو همین احساس نداشتنه تو

از این شبو روزایه تکراری دلگیرم

از این حس همیشه خواستنه تو همین احساس نداشتنه تو

از این شبو روزایه تکراری دلگیرم


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی