loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 181 جمعه 18 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

آهنگ جدید و بسیار زیبا از کامران تفتی به اسم حواست بهم نیست

کامران تفتی آهنگ حواست بهم نیست

 

 

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

متن آهنگ جدید کامران تفتی حواست بهم نیست

حواست بهم نیستو دلتنگتم دارن گم میشن رد پاهایه تو

حواسم بهت هستو تو رد شدی نفهمیدی موندم هنوز پای تو

برو میگذره وقت دلتنگیام با این روزگار بعد تو راه میام

میدونم که نفرین کنم راحتم ولی میگذرم از تو کوتاه میام

چقدر ساده بودم که عاشق شدم تمامه امیدم تو بودیو بس

چقد سخته که میری و اما من تمامه حواسم به تو بودو هست

حواست بهم نیستو قلبم پره داره چوبه عشق تورو میخوره

نگو مثله سابق دلت با منه میدونم که داره ازم میبره

نگاهم هنوز سمته تو راهیه هنوز مثله اول غروره منی

چقد سخته بی تو تحمل کنم چقد سخته که داری دل میکنی

برو میگذره وقته دلتنگیام با این روزگار بعد تو راه میام

میدونم که نفرین کنم راحتم ولی میگذرم از تو کوتاه میام

چقدر ساده بودم که عاشق شدم

تمامه امیدم تو بودیو بس

چقد سخته که میری و اما من

تمامه حواسم به تو بودو هست

حواست بهم نیستو قلبم پره

داره چوبه عشق تورو میخوره

نگو مثله سابق دلت با منه

میدونم که داره ازم میبره

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی