loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 287 پنجشنبه 09 مهر 1394 نظرات (0)

آهنگ جدید و فوق العاده زیبا از شروین به اسم بغض

شروین آهنگ بغض

 

 

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

متن آهنگ جدید شروین بغض

آخرش نشد نتونستم بگم بهش

تنهایی نرو سخته باورش

رو اشکام چشماشو که بست

فهمیدم که هست یکی تو دلش

تا گفتی با چشمات بهم خدافظ

یهو دلمو غم گرفت یدفعه بغضم گرفت

تمام تلاشمو کردم اما خدا تو رو از من گرفت

پیشه تو گریم گرفت

تا گفتی با چشمات بهم خدافظ

یهو دلمو غم گرفت یدفعه بغضم گرفت

تمام تلاشمو کردم اما

خدا تو رو از من گرفت پیشه تو گریم گرفت

اولش چقد همه چی خوبو ساده بود

آخرش چه بد قصه شد تموم

اون حرفاش تو دلم نشست

اما بعد شکست دلمو چه زود

تا گفتی با چشمات بهم خدافظ

یهو دلمو غم گرفت یدفعه بغضم گرفت

تمام تلاشمو کردم اما خدا تو رو از من گرفت

پیشه تو گریم گرفت

تا گفتی با چشمات بهم خدافظ

یهو دلمو غم گرفت یدفعه بغضم گرفت

تمام تلاشمو کردم اما

خدا تو رو از من گرفت پیشه تو گریم گرفت

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی