loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 301 شنبه 30 خرداد 1394 نظرات (0)

آهنگ جدید و بسیار زیبا از سعید آسایش به اسم حس شیرین

سعید آسایش آهنگ حس شیرین

 

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

من ازت چیز زیادی نمیخوام تو فقط باش بودنه تو بسمه

نبض دستم وقتی تو دست توئه با حرارت تنت تند میزنه
با وجودت چشممو میبندی رویه هر کسی تویه این دنیا

با تو امروزه منم شیرینه چی میخواد بشه کنارت فردا

چی میخواد بشه کنارت فردا

بگیر دستایه منو محکمتر بذار باورم شه اینجایی

درد تنها شدنو میدونی چون یه عمره تو دلم تنهایی

بگیر دستایه منو محکمتر بذار باورم شه اینجایی

درد تنها شدنو میدونی چون یه عمره تو دلم تنهایی

♫♫♫♫♫♫

بوسه هام ارزونیه دستایه تو

کاش فقط لایقه دستات باشه

چشماتو میبندی روز میمیره

شب نمیشه وقتی چشمات وا شه

داره قلبم پشت هم میکوبه اینجوری اسم منو صدا نزن

هر چی احساسه که تو قلبه توئه یکم احساس بذار برای من

یکم احساس بذار برای من

بگیر دستایه منو محکمتر بذار باورم شه اینجایی

درد تنها شدنو میدونی چون یه عمره تو دلم تنهایی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی