loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 193 شنبه 27 دی 1393 نظرات (0)

آهنگ جدید و فوق العاده زیبا از فرزاد فرزین به اسم کوچه ها

فرزاد فرزین آهنگ کوچه ها متن آهنگ جدید فرزاد فرزین کوچه ها

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

متن آهنگ جدید فرزاد فرزین کوچه ها

به هوات هنوزم عاشقونه چه تنها شهرو قدم میزنم
دیوونه وار تورو صدا میکنم سکوت شهرو بهم میزنم
من اشتباهی به تو دل نبستم دل به تو دادم که تو هم بشکنی
از هر طرف برم به تو میرسم تویی که آخرین پناه منی

هنوزم با عکسات تو بارون تو این کوچه ها راه میفتم
همیشه تو قلبم میمونی این حرفو به هیشکی نگفتم
نفسهامو پایه تو میدم که خندت به دنیا می ارزه
یه جوری بهت تکیه کردم که پشت یه دنیا بلرزه

شعر آهنگ جدید فرزاد فرزین کوچه ها

تو هر وقت نباشی رسیدم به بن بست قشنگتر از حست تو دنیا مگه هست
تویی که تنها تکیه گاه من هستی تو هم چشم به راه من هستی
هستی همیشه هستی

هنوزم با عکسات تو بارون تو این کوچه ها راه میفتم
همیشه تو قلبم میمونی این حرفو به هیشکی نگفتم
نفسهامو پایه تو میدم که خندت به دنیا می ارزه
یه جوری بهت تکیه کردم که پشت یه دنیا بلرزه

به هوات هنوزم عاشقونه چه تنها شهرو قدم میزنم
دیوونه وار تورو صدا میکنم سکوت شهرو بهم میزنم
من اشتباهی به تو دل نبستم دل به تو دادم که تو هم بشکنی
از هر طرف برم به تو میرسم تویی که آخرین پناه منی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی