loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 475 یکشنبه 07 تیر 1394 نظرات (0)

آهنگ جدید و بسیار زیبا از محمد رضا مشیری به اسم عشق ممنوع

محمد رضا مشیری آهنگ عشق ممنوع

 

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

متن آهنگ جدید محمد رضا مشیری عشق ممنوع

تقصیر من نبود اگه اینجوری عاشقت شدم
چشماتو به هم زدیو دیدی گرفتارت شدم
همه بهم گفتن برو به پایه این عشق نسوز
کسی نفهمید میمیرم اگه نبینمت یه روز
دوست دارم هنوزم عزیزم عزیزم
مثه یه کوه یخی جلو چشمایه تو میریزم
دوست دارم هنوزم عزیزم عزیزم
مثه یه کوه یخی جلو چشمایه تو میریزم
دلم گرفته از خودم نباید عاشق میشدم
عشقه تو ممنوعه ولی خیلی گرفتار توام
تو این روزای بی کسی با این همه دلواپسی
سخته بفهمی که دیگه به عشقتم نمیرسی

فکر نبودنت یه روز کابوس هر شبه منه
بدجوری عاشقت شدم هر چی بگم بازم کمه
تا وقتی غمگینه چشام تا وقتی میگیره صدام
یعنی هنوزم عاشقم تو نمیمیری برام
دلم گرفته از خودم نباید عاشق میشدم
عشق تو ممنوعه ولی خیلی گرفتار توام
تو این روزای بی کسی با این همه دلواپسی
سخته بفهمی که دیگه به عشقتم نمیرسی


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی