loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 392 پنجشنبه 09 مهر 1394 نظرات (0)

آهنگ جدید و بسیار زیبا از کوروس به اسم ای وای گلم

کوروس آهنگ ای وای گلم

 

 

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

یار من یواش یواش بیا عطر گل و باهاش بیار

سرش و رو شونم میذاره تاپ تاپ دلم صداش میاد

هر شب که میشه با دل بری پاهاش و تو خونم میذاره

به بوسه از اون قند لباش چی بگم عجب حالی داره

ای وای گلم وای گله دلبر نازو خوشگلم

ای وای گلم وای گله یکی یه دونه دلبرم

ای وای گلم وای گله عاشق و دیوانه گلم

وقتی که دوره از برم گرمی نداره منزلم

دست خودم نیست نمیشه اینقده نگاهش نکنم

هر شب که میاد میبینمش گل من صداش نکنم

لباش و که غنچه میکنه یه بوس از لباش نکنم

نمیشه برام ناز که میکنه جونم و فداش نکنم

ای وای گلم وای گله دلبر نازو خوشگلم

ای وای گلم وای گله یکی یه دونه دلبرم

ای وای گلم وای گله عاشق و دیوانه دلم

وقتی که دوره از برم گرمی نداره منزلم عزیزوم 

♫♫♫

یه یاری دارم عاشقت شده این درو اون در میزنم

اگه که یه روز قهر بکنه به سیم آخر میزنم

واسه ی یه بوسه از لباش هزار تا کلک جور میکنم

اگه عشق من یک هوسه پس چرا پرپر میزنم

ای وای گلم وای گله دلبر نازو خوشگلم

ای وای گلم وای گله یکی یه دونه دلبرم

ای وای گلم وای گله

عاشق و دیوانه گلم

وقتی که دوره از برم

گرمی نداره منزلم

وقتی که دوره از برم

گرمی نداره منزلم , عزیزوم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی