loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 411 دوشنبه 02 شهریور 1394 نظرات (0)

آهنگ جدید و فوق العاده زیبا از حسام الدین موسوی به اسم اون روزا رو برگردون

حسام الدین موسوی آهنگ اون روزا رو برگردون



فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

متن آهنگ جدید حسام الدین موسوی اون روزارو برگردون

تو این شهر همه جا ساکتو سرده

حتی انگار شهرم عادت به تو کرده

تو که رفتی همه ی شهر دلگیره

آسمونش شده رنگه غمو تیره

برگردو و اون روزارو برگردون

بعد از تو سرگردونه این شهر هم

من بی تو یه مردم که راه میره

با آدمایه شهر تو قهرم

همه جایه شهرو باهات خاطره دارم

من از این شهر تو که نیستی بیزارم

چرا پنهون کردی ازم داری میری

یه دروغ بود که نباشم تو میمیری

برگردو و اون روزارو برگردون

بعد از تو سرگردونه این شهر هم

من بی تو یه مردم که راه میره

با آدمایه شهر تو قهرم

تو این شهر همه جا ساکتو سرده حتی انگار شهرم عادت به تو کرده

تو که رفتی همه ی شهر دلگیره آسمونش شده رنگه غمو تیره

برگردو و اون روزارو برگردون بعد از تو سرگردونه این شهر هم

من بی تو یه مردم که راه میره با آدمایه شهر تو قهرم

همه جایه شهرو باهات خاطره دارم من از این شهر تو که نیستی بیزارم

چرا پنهون کردی ازم داری میری یه دروغ بود که نباشم تو میمیری

برگردو و اون روزارو برگردون بعد از تو سرگردونه این شهر هم

من بی تو یه مردم که راه میره با آدمایه شهر تو قهرم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی