loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 207 سه شنبه 10 آذر 1394 نظرات (0)

آهنگ جدید و فوق العاده زیبا از میلاد مشهدی به اسم این احساس

میلاد مشهدی آهنگ این احساس

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

متن آهنگ جدید میلاد مشهدی این احساس

این احساس میدونه با من
چجوری باید بازی کنه

تا عاشق بشم
این عاشق حتی بی قایق
میرسه ساحل اگه تو باشی

بدونه هق هق
احساست میدونه خاصه دل تورو خواسته
که منو واسه شماره میبره به رویا
پروازه رو به امیدی تو که رسیدی به داد قلبم
یهو نه کم کم دیوونتم من

دوسش دارم دوسش دارم

اون بارون نوایه با اون

آرومه آروم منو خیابون
خاطره هامون همه رویامون فدایه چشماش
فدایه من هاش عطر نفسهاش
که منو میخواد عاشقونه باهام میاد

احساست میدونه خاصه دل تورو خواسته
که منو واسه شماره میبره به رویا
پروازه رو به امیدی تو که رسیدی به داد قلبم
یهو نه کم کم دیوونتم من

دوسش دارم دوسش دارم


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی