loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 225 پنجشنبه 24 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

 آهنگ جدید و فوق العاده زیبا از میلاد کیانی به اسم دیرت شد+متن

میلاد کیانی آهنگ دیرت شد

 

 

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

متن آهنگ جدید میلاد کیانی دیرت شد

داری میری واسه بعد دیگه نباید حرفی زد

این انتخابه تو بوده ازم کاری ساخته نیست منمو این چشمایه خیس

بستن این در با تو ببند راحت چشماتو

اصرار من فایده نداشت نگاهت میکنم فقط اما دلخورم ازت

هوایه دلم بارونه چه غمی داره این خونه برو دیوونه

رفتن واسه تو آسونه دلم پیشه تو میمونه برو دیوونه

طفلی دله من دیرت شد برو عزیزم خوش باشی دیرت شد

تو دیگه دلت اینجا نیست هیشکی مثله من تو دنیا تنها نیست

هوایه دلم بارونه چه غمی داره این خونه برو دیوونه

رفتن واسه تو آسونه دلم پیشه تو میمونه برو دیوونه

طفلی دله من دیرت شد برو عزیزم خوش باشی دیرت شد

تو دیگه دلت اینجا نیست هیشکی مثله من تو دنیا تنها نیست

داری میری واسه بعد

دیگه نباید حرفی زد

این انتخابه تو بوده

ازم کاری ساخته نیست

منمو این چشمایه خیس

بستن این در با تو

ببند راحت چشماتو

اصرار من فایده نداشت

نگاهت میکنم فقط

اما دلخورم ازت

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی