loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 160 چهارشنبه 27 اسفند 1393 نظرات (0)

اشکان شاملو آهنگ بوی بارون

 

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

متن آهنگ جدید اشکان شاملو بوی بارون

من عاشقت شدم از من دور نشو

بذار بهت بگم من واسه دیدنت دنیامو میدمو

لبخند بزن یکم این حسه بارونی از تو به من رسید با من یکی شده

از من نپرس الان احساسه تو دلم پابند کی شده

وای بازم بویه نمه بارونه , بویه بارون تو خیابونه , خدا حاله منو میدونه

باز تبه تنه منه دیوونه , مثه روزایه تابستونه , خدا حاله منو میدونه

من عاشقت شدم از من دور نشو

بذار بهت بگم من واسه دیدنت دنیامو میدمو

لبخند بزن فقط آرومه قلبه من وقتی که با چشات لبخند میزنی

چیزی نگو فقط نگام کنو بگو همیشه با منی

وای بازم بویه نمه بارونه , بویه بارون تو خیابونه , خدا حاله منو میدونه

باز تبه تنه منه دیوونه , مثه روزایه تابستونه , خدا حاله منو میدونه

وای بازم بویه نمه بارونه

بویه بارون تو خیابونه , خدا حاله منو میدونه

باز تبه تنه منه دیوونه

مثه روزایه تابستونه , خدا حاله منو میدونه


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی