loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 155 پنجشنبه 22 آبان 1393 نظرات (1)

آهنگ جدید و فوق العاده زیبا از بهزاد پکس به اسم صدام عوض شده

بهزاد پکس آهنگ صدام عوض شده متن آهنگ جدید بهزاد پکس صدام عوض شده

 

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

 

متن آهنگ جدید بهزاد پکس صدام عوض شده

صدام عوض شده قشنگ مثل شخصیت توئه با آرزوهاش خیلی وقته دست به یقه شده
من خفه خون گرفتم وقتی دیدم تو شهرم کم نیست اون آدمی که تو وضعیت توئه

تصویرت فالشه حرفات کیفیت نداره ببین شناسنامه که هست ولی ملیت نداره
مهره هات سوختن وقتی شاه مات میشه حتی عکسایه قدیمی دیگه حیثیت نداره
میگن پرنده تو قفس بره آزاد میشه رفیقت کنار عشقته داره داماد میشه
دود نکن همش سیگارت صداش در اومد قدرت تخیلت بالاست هرچی شکافت در اومد
ببین خونو میگم مغزتو زود پز شده حرفام نشست به دلت چون شناس در اومد
این مسیری که میرم کسی نیست پشتم اینجا زیر زمینه بیا من گربه هاشو کشتم
من اون صدایه گشنم که سیرمونی نداره پس عادتمه همیشه خالی بوده پشتم
من اون ویروسیم که فقط تو تنه خودمم اینا باعث میشه رفقام بهم بگن دشمن

زیره چشمام کبوده بگو توام مثه منی
زیره بارون آروم الکی قدم نمیزنی
تو هم درد داری که کسی نمیفهمتش
یه عمری میدویی به هدف نمیزنی
صدام عوض شده ببین نای فریاد ندارم
دیگه حسو حاله شیرینو فرهاد ندارم
همه چی خستس پس خورشید با منت میتابه
از روزایه خوبمون چیزی من یاد ندارم

خیره به فردایی شدم غول آخر نداره دلخوش دنیایی که خوارو مادر نداره
یکم تلخه خب حرفام دموکراسی میخواد تفسیر آینده ای که کسی باور نداره
دیس لاوو گذاشتم کنار گاهی نازش میکنم مخم وحشیه دارم رامش میکنم
یه بار خودت باش توام بزار تخلیه شی یکم فکر کن به حرفام ازت خواهش میکنم
اعصابم سر جاش نیست تو پاکته سیگار اونی که چشماش با دیدن حقیقت بیداره
یکی مثل خودت شاید گشنه تر اینا دست نوشته های یه آدمه بیماره
من آدم برفیامو هیچ وقت قشنگ نساختم چون برفامون گلی بود هیچ وقت یه رنگ نداشتم
نشد سیاهی نباشه بین حجم یخش خواستم یه رنگ باشم ولی هیچوقت نذاشتن
همون آدمه پری که دنیاش خالی از کینه نیست دلش میگه حقیقت چیزی که میبینه نیست
سیگارم جون آخرشه ولی تا تهش سوخت اینم فک نمیکرد برسه آخرش زود
اگه سنگین بود کامم منو ببخش رفیق بهزاد تو جهنم دله تو باورش سوخت

زیره چشمام کبوده بگو توام مثه منی
زیره بارون آروم الکی قدم نمیزنی
تو هم درد داری که کسی نمیفهمتش
یه عمری میدویی به هدف نمیزنی
صدام عوض شده ببین نای فریاد ندارم
دیگه حسو حاله شیرینو فرهاد ندارم
همه چی خستس پس خورشید با منت میتابه
از روزایه خوبمون چیزی من یاد ندارم

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط رامین0098 در تاریخ 1393/08/22 و 23:10 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزيز اگه دوست داري براي وبت يه قالب اختصاصي داشته باشي. سفارش بده اونم با کمترين هزينه باهام در ارتباط باش
طراحي قالب پي اس دي فقط 5 هزار تومن
parvazdesign@gmail.com

parvazdesign@yahoo.com

http://parvazdesign.rozblog.com/
09017610098


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی