loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 236 یکشنبه 07 تیر 1394 نظرات (0)

آهنگ جدید و بسیار زیبا از علی زارعی به اسم کی جز تو

علی زارعی آهنگ کی جز تو

 

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

کی جز تو میتونه بمونه اما عاشق نباشه

کی جز تو میتونه یه قلبو اینجور از هم بپاشه

کی میتونه بگو

کی وقتی دلتنگه یه گوشه مثله بارون میباره

کی آخه این حسه لطیفو این اندازه دوست داره کی میتونه بگو

هیچکسی مثله من عاشقت نبود

هیچکسی مثه تو نمیتونه بفهمه چه داغونم

بعد تو دیگه عادتم شده

با چشایه خیسمو این همه غم تو خیابونم

این جدایی حقه من نبود

بعد تو چقد خونه ساکته

حتی ساعتا مثه قلبی که یخ زده خوابیدن

بازم عکسه تو روبرویه من

کاش میشد دوباره یه لحظه چشام تورو میدیدن

این جدایی حقه من نبود

هیچکسی مثله من عاشقت نبود

هیچکسی مثه تو نمیتونه بفهمه چه داغونم

بعد تو دیگه عادتم شده

با چشایه خیسمو این همه غم تو خیابونم

این جدایی حقه من نبود

بعد تو چقد خونه ساکته

حتی ساعتا مثه قلبی که یخ زده خوابیدن

بازم عکسه تو روبرویه من

کاش میشد دوباره یه لحظه چشام تورو میدیدن

این جدایی حقه من نبود

کی جز من تو بارون میگیره گریه اش اسیره چترت

کی جز من اینجوری دیوونه میشه با بوی عطرت

کی غیر از خوده من

کی با تو توو پاییز تمومه کوچه رو قدم میزد

کی جز من دنیارو برایه داشتنت قدم میزد

کی غیر از خوده من

هیچکسی مثله من عاشقت نبود

هیچکسی مثه تو نمیتونه بفهمه چه داغونم

بعد تو دیگه عادتم شده

با چشایه خیسمو این همه غم تو خیابونم

این جدایی حقه من نبود

بعد تو چقد خونه ساکته

حتی ساعتا مثه قلبی که یخ زده خوابیدن

بازم عکسه تو روبرویه من

کاش میشد دوباره یه لحظه چشام تورو میدیدن

این جدایی حقه من نبود

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی