loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 130 شنبه 27 دی 1393 نظرات (0)

آهنگ جدید و بسیار زیبا از امیر مولایی به اسم تقصیر چشماته

 

امیر مولایی آهنگ تقصیر چشماته متن آهنگ جدید امیر مولایی تقصیر چشماته

 

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

متن آهنگ جدید امیر مولایی تقصیر چشماته

تقصیر چشماته که دیوونم کردن دستای من بی تو پاییزنو سردن

تقصیر کاراته تو بهتر از خوبی تو باشی جون داره آدمکه چوبی

کنار تو آروم میشم شدم درگیر احساست ولی بازم نمیفهمی چه بی اندازه میخوامت

کنار تو آروم میشم شدم درگیر احساست

ولی بازم نمیفهمی چه بی اندازه میخوامت

از اون لحظه که فهمیدم دوست دارم دلم با تو یکی شد

از همه دنیا برید اما آرزوم این شد

بمونی تو کنار من تکو تنها برای من و عشق من

فقط میخوام که تو باشی دنیای من

کنار تو آروم میشم شدم درگیر احساست ولی بازم نمیفهمی چه بی اندازه میخوامت

کنار تو آروم میشم شدم درگیر احساست

ولی بازم نمیفهمی چه بی اندازه میخوامت

تقصیر چشماته که دیوونم کردن دستای من بی تو پاییزنو سردن

تقصیر کاراته تو بهتر از خوبی تو باشی جون داره آدمکه چوبی

کنار تو آروم میشم شدم درگیر احساست

ولی بازم نمیفهمی چه بی اندازه میخوامت

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی