loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 136 یکشنبه 17 اسفند 1393 نظرات (0)

آهنگ جدید و بسیار زیبا از محمد رشیدیان به اسم این دنیا

محمد رشیدیان آهنگ این دنیا

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

میبینم از اینجا
راه خوشبختی ما همینجاست
تو ماله منی من ماله توام
خدا مارو با همدیگه میخواد
میدونم که دنیا
مارو با همدیگه میخواد اینجا
آخه تو قلب منی ، توو قلب توام
خدا مارو با همدیگه میخواد

میگن این دنیا
مارو با همدیگه میخواد
این دنیا
از جدایی بدش میاد
پس با من باش
عاشقم باش
همیشه تو کنارم باش

تورو میبینم هنوزم دنیا چقدر آرومه
باتو بودن همیشه ته آرزومه
تو ماله منی من ماله توام
خدا مارو با همدیگه میخواد

میدونم که دنیا
مارو با همدیگه میخواد اینجا
آخه تو قلب منی ، توو قلب توام
خدا مارو با همدیگه میخواد
میگن این دنیا
مارو با همدیگه میخواد
این دنیا
از جدایی بدش میاد
پس با من باش
عاشقم باش
همیشه تو کنارم باش

میگن این دنیا
مارو با همدیگه میخواد
این دنیا
از جدایی بدش میاد
پس با من باش
عاشقم باش
همیشه تو کنارم باش

ترانه سرا : میلاد بابایی


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی