loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 242 پنجشنبه 27 فروردین 1394 نظرات (0)

آهنگ جدید و بسیار زیبا از امید علومی به اسم ثانیه ها

امید علومی آهنگ ثانیه ها

 

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

متن آهنگ جدید امید علومی ثانیه ها

لاف نزن عاشقی که حرفات همش شعاره بشن ببین زمونه چی به سرت میاره

عینه خیالتم نیست بسوزم با خیالت برو و بیخیال شو تو بردی خوش به حالت

حرفات همش بهونست تقصیر دنیا ننداز تنها میشی دوباره میای سراغ من باز

تنها میشمو هی چشام به عکسته

بگو حالا من که نیستم دست کی تو دستته

بی تو آواره شدم توی این جاده ی سرد

هیشکی ام همقدمم نیست تو چه کردی با یه مرد

باز دارم ثانیه هارو میشمارم منه دیوونه و بیزار از خودم

تنها عکسته که مونده واسه من تو دیگه برنمیگردی پیشه من

باز دارم ثانیه هارو میشمارم

منه دیوونه و بیزار از خودم

تنها عکسته که مونده واسه من

تو دیگه برنمیگردی پیشه من

تنهایی بی رحمه نگو تقدیر ما بوده نگو عشقی رو که ساختی حالا نیستی و نابوده

از این تقدیر بیزارم از این نامردیه دنیا از این احساسه تو خالی حسه پوچ یک رویا

باز دارم ثانیه هارو میشمارم , تنها عکسته که مونده واسه من

باز دارم ثانیه هارو میشمارم

منه دیوونه و بیزار از خودم

تنها عکسته که مونده واسه من

تو دیگه برنمیگردی پیشه من

 


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی