loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 305 شنبه 19 دی 1394 نظرات (0)

آهنگ جدید و بسیار زیبا از پویا بیاتی به اسم سیگار

پویا بیاتی آهنگ سیگار

 



فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

متن آهنگ جدید پویا بیاتی سیگار

من با خودم یه عمره میجنگم
تو این نبرده تن به تن تنهام
دورو بر من خیلیا هستن اما هنوزم کاملا تنهام
سردم شده دست منو ها کن تا شعله ی آتیشه هم باشیم
دوورم اگه با فکر لمسم کن حتما نباید پیشه هم باشیم
من بودم اون مردی که تو شبهاش پیراهنه تنهاییشو تن کرد
با اینکه فندک داشت اما باز سیگارو با سیگار روشن کرد
من بودم اون مردی که تو شبهاش
پیراهنه تنهاییشو تن کرد
با اینکه فندک داشت اما باز
سیگارو با سیگار روشن کرد

من با خودم یه عمره میجنگم
تو این نبرده تن به تن تنهام
دورو بر من خیلیا هستن اما هنوزم کاملا تنهام
سردم شده دست منو ها کن تا شعله ی آتیشه هم باشیم
دوورم اگه با فکر لمسم کن حتما نباید پیشه هم باشیم

من بودم اون مردی که تو شبهاش پیراهنه تنهاییشو تن کرد
با اینکه فندک داشت اما باز سیگارو با سیگار روشن کرد
من بودم اون مردی که تو شبهاش
پیراهنه تنهاییشو تن کرد
با اینکه فندک داشت اما باز
سیگارو با سیگار روشن کرد

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی