loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 205 چهارشنبه 25 آذر 1394 نظرات (0)

آهنگ جدید و فوق العاده زیبا از مجید رستمی به اسم بگو چرا

http://dl.tak3da.com/download/1394/09/Majid-Rostami-Begoo-Chera.jpg

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

متن آهنگ جدید مجید رستمی بگو چرا

حالم خوش نیست میترسم

عشقمون تهش تنهاییشه

یا اینکه یاد تو بره روزایی که

میگفتی قلبه تو به قلبم نزدیکه

رفتی اما هنوز صدات داره تو گوشم میپیچه

کاش میدیدی تمومه زندگیه من بی تو هیچه

حالم اصلا یه لحظه رو به راه نمیشه

بگو تو هم تنهایی بگو هنوز اینجایی

چرا با من دلسردی خدا کنه برگردی

خیسه چشام از اشکم ولی تو رو میبخشم اگه بیای

دوریه تو نزدیکه حتی روزا تاریکه

خواب تو رو میبینم منتظرت میشینم

تو که منو میفهمی چرا با من بی رحمی , بگو چرا

خوب یادم هست تو گفتی برمیگردی بعد از چند هفته

ولی الان یه سالو چند هفتست رفته

نگو تماومه قولاتو یادت رفته

کاش بودی تو تموم میشد کنارت این تنهایی ها

کاش میموندی بازم پناه این دله خسته باشی

اما رفتی چطور دلت اومد جدا شی

بگو تو هم تنهایی بگو هنوز اینجایی

چرا با من دلسردی خدا کنه برگردی

خیسه چشام از اشکم ولی تو رو میبخشم اگه بیای

دوریه تو نزدیکه حتی روزا تاریکه

خواب تو رو میبینم منتظرت میشینم

تو که منو میفهمی چرا با من بی رحمی , بگو چرا


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی