loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 145 دوشنبه 25 اسفند 1393 نظرات (0)

آهنگ جدید و فوق العاده زیبا از محسن یگانه به اسم نا امیدم میکنی

محسن یگانه آهنگ نا امیدم میکنی

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

متن آهنگ جدید محسن یگانه نا امیدم میکنی

دیگه شوقی واسه دیدنم نداری منی که زندگیمو پایه تو باختم
هیچی نگفتمو تنها نشستمو پایه تو سوختمو سوختمو ساختم
ساکتمو حرفام بغض میشه تو سینم میرم یه گوشه ای تنهایی میشینم
ظاهرم خوبه ولی حالم اصلا خوش نیست روبرومی اما خوابت رو میبینم

نا امیدم میکنی از هرچی عشقه وقتی رهام میکنی به حاله خودم
بی تفاوت رد میشیو میپرسم اصلا چی شد عاشقت شدم
نا امیدم میکنی از هرچی عشقه

وقتی رهام میکنی به حاله خودم
بی تفاوت رد میشیو میپرسم

اصلا چی شد عاشقت شدم

چجوری چند وقته حرفات این رنگی شد از بودنت تو دنیام چی بوده سهمم
دیگه باورکردنه حرفات آسون نیست دیگه زبونه چشماتو نمیفهمم

چشمات ازم رد میشه نمیبینه انگار نیستم همه ی روزام اینه
خیلی وقته حالمو نمیدونی انگار هستم که منو برنجونی

نا امیدم میکنی از هرچی عشقه وقتی رهام میکنی به حاله خودم
بی تفاوت رد میشیو میپرسم اصلا چی شد عاشقت شدم
نا امیدم میکنی از هرچی عشقه

وقتی رهام میکنی به حاله خودم
بی تفاوت رد میشیو میپرسم

اصلا چی شد عاشقت شدم


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی