loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 390 دوشنبه 29 تیر 1394 نظرات (0)

موزیک ویدئو جدید و فوق العاده زیبای حسن شماعی زاده به اسم حالم حال خوبیه

حسن شماعی زاده موزیم ویدیو حالم حال خوبیه



 Shamaizadeh - Halam Hale Khobie - HD 1080 [Tak3da].mp4 90.1 MB تصویری
 Shamaizadeh - Halam Hale Khobie - HD 720 [Tak3da].mp4 57.5 MB تصویری
 Shamaizadeh - Halam Hale Khobie - HQ 480 [Tak3da].mp4 28.1 MB تصویری
 Shamaizadeh - Halam Hale Khobie [320].mp3 7.1 MB صوتی
 Shamaizadeh - Halam Hale Khobie [128].mp3 3.6 MB صوتی

 

متن آهنگ جدید حسن شماعی زاده حالم حال خوبیه

من وقتی فقط کنارتم حالم حال خوبیه
من وقتی که بی قرارتم حالم حال خوبیه

من وقتی فقط کنارتم حالم حال خوبیه
من وقتی که بیقرارتم حالم حال خوبیه حالم حال خوبیه
من با تو هر لحظه حالم حال خوبیه
من با تو هر لحظه حالم حال خوبیه
من هنوزم تو تموم لحظه هام همه چی با تو شروع میشه برام
من هنوزم که هنوزه با نگام به تو میفهمونم از تو چی میخوام

به تو میفهمونم از تو چی میخوام
حالم حال خوبیه حالم حال خوبیه

من وقتی فقط کنارتم حالم حال خوبیه
من وقتی که بی قرارتم حالم حال خوبیه
من وقتی فقط کنارتم حالم حال خوبیه
من وقتی که بی قرارتم حالم حال خوبیه حالم حال خوبیه
من با تو هر لحظه حالم حال خوبیه

تو یه راهی که ادامه میدمت از همون ثانیه ای که دیدمت

نفسم شدی نفس کشیدنت تو رو حتی به خدا نمیدمت
من هنوزم با همین سادگیام حاضرم هر جا بگی باهات بیام
تویه بیداری و رویا با توئم تو بخوای تا ته دنیا با توئم
من دلم خوشه هنوزم به همین بدونی برام خدایی رو زمین
بدونی تمومه زندگیم کیه حال من با تو چه حال خوبیه

حالم حال خوبیه حالم حال خوبیه

من وقتی فقط کنارتم حالم حال خوبیه
من وقتی که بی قرارتم حالم حال خوبیه
من وقتی فقط کنارتم حالم حال خوبیه
من وقتی که بی قرارتم حالم حال خوبیه حالم حال خوبیه
من با تو هر لحظه حالم حال خوبیه

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی