loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 424 جمعه 26 تیر 1394 نظرات (0)

آهنگ جدید و بسیار زیبا از امید جهان به اسم استرس

امید جهان آهنگ استرس

 

 

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

استرس میگیرم وقتی که میخندی

وقتی که با نازت چشماتو می بندی

چشماتو می بندی دیونه تر میشم

خنده رو لبهاته میشینی تو پیشم

زیر لب میخندی دستاتو میگیرم

وقتی که می خندی جون میدم میمیرم

آخه که چقد نازی دلم واست میمیره

هر جا که باشم دل سراغ تو رو میگیره

آخه که چقد نازی دلم واست میمیره

هر جا که باشم دل سراغ تو رو میگیره

♫♫♫

چه برقی تو چشاته چه احساس عجیبی

واسه این دل بیمار تو درمون و طبیبی

چه برقی تو چشاته چه احساس عجیبی

واسه این دل بیمار تو درمون و طبیبی

قلبم گره خورده به قلب مهربونت

تا آخر دنیا می مونم هم زبونت

قلبم گره خورده به قلب مهربونت

تا آخر دنیا می مونم هم زبونت

آخه چقد نازی دلم واست میمیره

هر جا که باشم دل سراغ تو رو میگیره

آخه چقد نازی دلم واست میمیره

هر جا که باشم دل سراغ تو رو میگیره

♫♫♫

استرس میگیرم وقتی که میخندی

وقتی که با نازت چشماتو می بندی

چشماتو می بندی دیونه تر میشم

خنده رو لبهاته می شینی تو پیشم

زیر لب میخندی دستاتو میگیرم

وقتی که می خندی جون میدم و میمیرم

آخه چقد نازی دلم واست میمیره

هر جا که باشم دل سراغ تو رو میگیره

آخه چقد نازی دلم واست میمیره

هر جا که باشم دل سراغ تو رو میگیره

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی