loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 154 یکشنبه 17 اسفند 1393 نظرات (0)

آهنگ جدید و فوق العاده زیبا از سامان جلیلی

سامان جلیلی آهنگ تکرار متن آهنگ جدید سامان جلیلی بنام تکرار

 

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

متن آهنگ جدید سامان جلیلی بنام تکرار

تکرار شبا بازم رو ریتم تکراره
رفت عشقم منم همون که بی تو بیماره
مدام زندگیش رو تکراره
دل تو سنگ نیست که دیواره
می باره ، می باره این چشمم هنوزم به عکسات حس داره
مدام زندگیش رو تکراره
باور کن نشد که با خودم کنار بیام
عوض نشد مسیر رویاهام
به جون عشقمون به جون لحظه هام
هرجایی بدون ببین من عاشقم هنوز
دلم دیگه تو تنهایی بسوز
باید که سر کنی شاید بیاد یه روز

تکرار شبا بازم رو ریتم تکراره
این زجره چشایی که بی وقفه بیداره
نمی خواد که آرومم بذاره
غم تو کم نیست یه آواره
آواره ، آواره این اشکا که یک نفس می باره بیزاره
که نیستی و رو ریتم تکراره
باور کن نشد که با خودم کنار بیام
عوض نشد مسیر رویاهام
به جون عشقمون به جون لحظه هام
هرجایی بدون ببین من عاشقم هنوز
دلم دیگه تو تنهایی بسوز
باید که سر کنی شاید بیاد یه روز

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی