loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 125 شنبه 02 اسفند 1393 نظرات (0)

آهنگ جدید و فوق العاده زیبا از علی عباسی به اسم هم نفس

علی عباسی آهنگ هم نفس متن آهنگ جدید علی عباسی هم نفس

 

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

متن آهنگ جدید علی عباسی هم نفس

باز دوباره عشق تو برام شده قفس باز هوایه تو برام شده یه هم نفس
باز دوباره خاطراتمو ورق زدم اسممو تو دفتر دل تو خط زدم
نیستیو تمومه راهو تنها اومدم دونه دونه خاطراتمو ورق زدم
ساده زیر قولو وعده هات زدی ولی من با هرچی بود بخاطرت بهم زدم

باز تو کوچه ها مثه دیوونه ها عاشقونه با خودم قدم زدم
خسته از تمومه آدمایه شهر بینشونو در به در قدم زدم
بغض این شبو شکسته بی صدا نم نمای بارونه رو گونه ها
تویه قلب من جات خالیه تو کجای قصه ای و من کجا

باز دوباره عشق تو برام شده قفس باز هوایه تو برام شده یه هم نفس
باز دوباره خاطراتمو ورق زدم اسممو تو دفتر دل تو خط زدم
نیستیو تمومه راهو تنها اومدم دونه دونه خاطراتمو ورق زدم
ساده زیر قولو وعده هات زدی ولی من با هرچی بود بخاطرت بهم زدم

باز تو کوچه ها مثه دیوونه ها عاشقونه با خودم قدم زدم
خسته از تمومه آدمایه شهر بینشونو در به در قدم زدم
بغض این شبو شکسته بی صدا نم نمای بارونه رو گونه ها
تویه قلب من جات خالیه تو کجای قصه ای و من کجا


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی