loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 116 چهارشنبه 01 بهمن 1393 نظرات (0)

آهنگ جدید و فوق العاده زیبا از حمید عسکری به اسم اسمم هنوز روته

حمید عسکری آهنگ اسمم هنوز روته متن آهنگ جدید حمید عسکری اسمم هنوزم روته

 

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

متن آهنگ جدید حمید عسکری اسمم هنوزم روته

تو این کوچه خیابونا منو با دست نشون میدن

آخه این آدما هیچوقت منو بی تو نمیدیدن

چی میشه فکر من باشی بگی حاله منو داری

تو حتی خودتو یک شب به جای من نمیذاری

بیا برگرد دیوونه یه دنیا با تو حرف دارم

میگم دیوونه شم شاید میگن مشکوکه رفتارم

تو این روزایی که نیستی همه چی به تو مربوطه

خودمو دست میندازم میگم اسمم هنوز روته

مهم نیست واسه من اصلا کی داره از تو چی میگه

خودم خوب اینو فهمیدم نمیرسم به تو دیگه

یه جورایی خودم دیگه داره میترسم از کارام

بیا برگرد دیوونه میگن مشکوکه رفتارام

بیا برگرد دیوونه یه دنیا با تو حرف دارم

میگم دیوونه شم شاید میگن مشکوکه رفتارم

تو این روزایی که نیستی همه چی به تو مربوطه

خودمو دست میندازم میگم اسمم هنوز روته

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی