loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 290 شنبه 09 خرداد 1394 نظرات (0)

 آهنگ جدید و بسیار زیبا از افشین به اسم جون جون+متن

افشین آهنگ جون جون

 

 

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

عشق من جان جان جان

عمر من جان جان جان

قلب منی جان جان جان

تبه منی جان جان جان

تلو تلو ، بردی دلو

شیرین شیرین ، قند عسل

تو دل برو

عشق من جان جان جان

عمر من جان جان جان

قلب منی جان جان جان

تبه منی جان جان جان

تلو تلو ، بردی دلو

تو کوچه ها  میخوان تورو

عشق من جان جان جان

عمر من جان جان جان

قلب منی جان جان جان

♪♪♪♪♪♪♪♪

عزیز دل منی

عاشقتمو تو عاشق منی

آره میخوامت، تنها مشکلمنو دلبرو منو خوشگل منی آره میخوامت

گرمیه خونه ای

نفسو جونی

گل گلدونه منو درمون دل داغون منی آره میخوامت

عشق من جان جان جان

عمر من جان جان جان

قلب منی جان جان جان

تبه منی جان جان جان

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی