loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 201 دوشنبه 13 مهر 1394 نظرات (0)

آهنگ جدید و بسیار زیبا از امیر علی زمانی به اسم خیلی چیزا

 

امیر علی زمانی آهنگ خیلی چیزا

 

 

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

متن آهنگ جدید امیر علی زمانی خیلی چیزا

من خیلی چیزا از تو یادم هست

اگه بگم شاید برات بد شه

اینهمه موج به سمته من نفرست

که یکدفعه آب از سرم ردشه

که یکدفعه آب از سرم ردشه

از این همه پس لرزه بترس بغضم شبیه ترک خاکه

فریاد میکشی نمیفهمی این همه بی رحمی خطرناکه

فریاد میکشی نمیفهمی

این همه بی رحمی خطرناکه

این همه بی رحمی خطرناکه

زیر خاکستره فکرم یه بغضه مثله آتیشه

دلت خواست امتحانم کن

ولی واسه ی تو خیلی بد میشه

زیر خاکستره فکرم یه بغضه مثله آتیشه

دلت خواست امتحانم کن

ولی واسه ی تو خیلی بد میشه

فریاد میکشی صدای من

گم میشه توو هم همه های تو

چرا همیشه تبرئه میشی بیزارم از محکمه های تو

بیزارم از محکمه های تو

از پله ها چندبار هول میدی منو

با تو رقابتی ندارم من

میخواستم کنار هم باشیم مثله دوتا دوست نه دوتا دشمن

مثله دوتا دوست نه دوتا دشمن

وقتی که مغرور میشی یادت نیست

گذشته هات انقدر دور نیستند

فقط سکوت کردم این روزا اما همه ی سنگا که صبور نیستن

اما همه سنگا صبور نیستن

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی