loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 229 یکشنبه 05 بهمن 1393 نظرات (0)

آهنگ جدید و فوق العاده زیبا از حجت درولی به اسم تصویر تنهایی

حجت درولی آهنگ تصویر تنهایی متن آهنگ تصویر تنهایی از حجت درولی

 

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

متن آهنگ تصویر تنهایی از حجت درولی

تا حرف رفتن شد دنیای من بد شد
تصویر تنهایی از روبه روم رد شد
از درک من دوره رفتن به این زودی
آه ای دل سادم درگیر کی بودی
قلبم شکست و مرد با اینکه عاشق بود
با رفتنت کی جز خودت موافق بود
هر لحظه میگفتی جدایی نزدیکه
سهم من از عشقت شب های تاریکه
***
حالا که تو میری از غصه میمیرم
شبها بدن تو دلتنگ و دلگیرم
اینجا بجز دوریت هیچ چیزی معلوم نیست
چیکار کنم با این قلبی که آروم نیست
با اینکه رو عشقم چشماتو زود بستی
درگیرتم بازم تو قلب من هستی
میترسه چشمام از تصویر تنهایی
دنبال تو میام هرجای دنیایی
***
باور نمیکردم اینا حقیقت شه
یا حتی یک لحظه تنهایی عادت شه
با من نمیمونی با اینکه میدونی
تنهام نمیذارن اشک های پنهونی
هرکی که رد میشه چشماشو میبنده
وقتی گذشت از من آهسته میخنده
خیلی پریشونم خیلی پشیمونم
اینقد که حتی با خودم نمیمونم
***
هرکاری بود کردم شاید بشی سهمم
میگفتی از عشقت هیچی نمیفهمم
پیشم نموندیو رفتی به آسونی
حالا که من نیستم پیش کی مهمونی
با اینکه رو عشقم چشماتو زود بستی
درگیرتم بازم تو قلب من هستی
میترسه چشمام از تصویر تنهایی
دنبال تو میام هرجای دنیایی


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی