loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 254 جمعه 09 مرداد 1394 نظرات (0)

آهنگ جدید و فوق العاده زیبا از ساسی مانکن به اسم حالش خوبه

ساسی مانکن آهنگ حالش خوبه

 

 

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

متن آهنگ جدید ساسی مانکن حالش خوبه

دله من خسته شده از بس تو رو صبح تا شب کم میاره

کم میاره یه قاب عکسه که فقط داره یه چیزایی یادم میاره

کم میاره کم میاره

دوباره منو ترسو بغضو دلهره که این بار کی میادش کی میادش

ولی اون الان راحت خوابیده نی عینه خیالش عینه خیالش

بازم صدایه پات نمیادو بگو با من چرا اینجوری تا کردی

لااقل نقش بازی نمیکردی

بازم چیزی یادت نمیاد نه تو که گفتی دستات هست

همیشه با من

منمو اتاقم تنهایی دلهره حالم حرف نداره حرف نداره

شدم یه دیوونه که واسه زندگی اصلا هدف نداره حد نداره

ولی اون الان دستاش درگیر یکی دیگه شده و میگن حالش خوبه

زندگیش رو رواله زندگیش رو رواله میدونم خوبه حالش

بازم صدایه پات نمیادو بگو با من چرا اینجوری تا کردی

لااقل نقش بازی نمیکردی

بازم چیزی یادت نمیاد نه تو که گفتی دستات هست

همیشه با من

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی