loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 180 پنجشنبه 18 دی 1393 نظرات (0)

آهنگ جدید و فوق العاده زیبا از علیرضا روزگار به اسم تورو دوست دارم

علیرضا روزگار آهنگ تورو دوست دارم متن آهنگ تورو دوست دارم علیرضا



فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

متن آهنگ تورو دوست دارم علیرضا روزگار

تورو دوست دارم میدونی تو همونی که از خدا رسیده
مثل قلبی هستی که با شروع زندگی واسم تپیده
مثل خورشیدی که ازاون ور ابرا سر درمیاره
بیتابی به من به این زندگی که خوبیات ازش میباره
دیگه تنها نموندم از وقتی که فهمیدم دلت باهامه
نگاهت با منه و اون مهربونیات جلو چشامه
اگه یه لحظه فکر کنم باخودم که دیگه تو رو نبینم
گمونم از اون به بعد باید با خودم تنها بشینم

♫♫♫

تورو دوست دارم میدونی تو همونی که از خدا رسیده
مثل قلبی هستی که با شروع زندگی واسم تپیده
مثل خورشیدی که ازاون ور ابرا سر درمیاره
بیتابی به من به این زندگی که خوبیات ازش میباره
دیگه تنها نموندم از وقتی که فهمیدم دلت باهامه
نگاهت با منه و اون مهربونیات جلو چشامه
اگه یه لحظه فکر کنم باخودم که دیگه تو رو نبینم
گمونم از اون به بعد باید با خودم تنها بشینم

پس بیا باهم درکنار هم گل زندگی بچینیم
تا بمیره غصه و بمونه خنده و شاد بشینیم
پس بیا باهم درکنار هم گل زندگی بچینیم
تا بمیره غصه و بمونه خنده و شاد بشینیم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی