loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 158 چهارشنبه 29 بهمن 1393 نظرات (0)

آهنگ جدید و بسیار زیبا از سینا گلزار به اسم نگرانشم

سینا گلزار آهنگ نگرانشم متن آهنگ جدید سینا گلزار نگرانشم

 

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

متن آهنگ جدید سینا گلزار نگرانشم

خیلی دلم گرفته نمیشه آروم بگیرم

هوس کردم تو بارون یه دفعه آروم بمیرم

خیلی دلم گرفته اون خبر نداره

آخه حرفهای این عاشقو هیچ وقت باور نداره

همیشه بهش میگفتم یه روزی تنهایی میری

خیلی نزدیکه اون روزو که از عشقم تو سیری

همیشه بهم میخندیدی از این حرفام میرنجید

ولی آخر قصمون خودش حرفامو فهمید

دلم هر نفس تو خیالشه ولی اون یکی دیگه تویه فالشه

نگرانشم تنها نشه دیگه بی من تویه آرامشه

ولی فکر من همراهشه نمیخوام که واسم رویا بشه

دلم هر نفس تو خیالشه

ولی اون یکی دیگه تویه فالشه

نگرانشم تنها نشه دیگه بی من تویه آرامشه

ولی فکر من همراهشه

نمیخوام که واسم رویا بشه

سخت اومد تویه زندگیم ولی آسون رفت از دستم

زل تو چشمام گفت از این همه تکرار خستم

همه دنیامو برد رویاهام مرد

این قلب سادم یه بار دیگه چوب کاراشو خرد

آروم آروم ازم دور شدی حس میکنم مغرور شدی

این آخرا فک میکردم با یکی دیگه جور شدی

خودت پیشم بودی فکرت نبود از چشات افتادم خیلی زود

دلم هر نفس تو خیالشه ولی اون یکی دیگه تویه فالشه

نگرانشم تنها نشه دیگه بی من تویه آرامشه

ولی فکر من همراهشه نمیخوام که واسم رویا بشه

دلم هر نفس تو خیالشه

ولی اون یکی دیگه تویه فالشه

نگرانشم تنها نشه دیگه بی من تویه آرامشه

ولی فکر من همراهشه

نمیخوام که واسم رویا بشه


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی