loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 385 پنجشنبه 03 دی 1394 نظرات (0)

آهنگ جدید و فوق العاده زیبا از علی عبدالمالکی به اسم تو بارون

http://dl.tak3da.com/download/1394/09/Ali%20Abdolmaleki%20-%20To%20Baroon.jpg

 

 

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

متن آهنگ جدید علی عبدالمالکی تو بارون

همیشه تو فکره اینم که تو رو

من در آینده کجا میبینم

با چه حسی با تو رو به رو میشم خوبه حالم یا بازم غمگینم

بی تفاوت رد میشی یا اینکه دست دلواپسمو میگیری

من شباهت به خودم دارم یا

توو نگام دنباله یه تغییری

تو بارون قدم زدن بی چتر

چه جوری یادت رفت , چجوری تونستی

من اونقدر دلم برات تنگه

که بر میگشتی بهم اگه میدونستی

تو بارون قدم زدن بی چتر

چه جوری یادت رفت , چجوری تونستی

من اونقدر دلم برات تنگه

که بر میگشتی بهم اگه میدونستی

توو چه فکری هستی وقتی فکرم

پیشه تو مونده و نا آرومه

بی تو بیقراریو تنهاییام حتی از ظاهرمم معلومه

وقتی میبینی منو میشناسی یا میگی چقد این آدم آشناست

تا به حالت من فراموش شدم

چی دارم میگم حواسه من کجاست

تو بارون قدم زدن بی چتر

چه جوری یادت رفت , چجوری تونستی

من اونقدر دلم برات تنگه

که بر میگشتی بهم اگه میدونستی

تو بارون قدم زدن بی چتر

چه جوری یادت رفت , چجوری تونستی

من اونقدر دلم برات تنگه

که بر میگشتی بهم اگه میدونستی

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی