loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 199 پنجشنبه 18 دی 1393 نظرات (0)

آهنگ جدید و فوق العاده زیبا از مسعود سعیدی به اسم 2 سال

مسعود سعیدی آهنگ 2 سال متن آهنگ جدید مسعود سعیدی دو سال

 

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

متن آهنگ جدید مسعود سعیدی دو سال

دستام دیگه یخ زده بگو کجایی کجایی آره بگو کجایی
از من داری دور میشی کجایی کجایی تو بگو کجایی

من که هر شب تا صبح گریه میکردم خاطرات خوبمونو دوره میکردم بگو کجایی
اون دو سال چقدر زود گذشت خیلی زود
بگو کی بود که عشقمو از من ربود کجایی آره بگو کجایی

من میخوام داشته باشم لمس دستاتو چرا باید بمیرن لحظه هام با تو
من میخوام داشته باشم لمس دستاتو چرا باید بمیرن لحظه هام با تو

دستام دیگه یخ زده بگو کجایی کجایی آره بگو کجایی
از من داری دور میشی بگو کجایی کجایی تو بگو کجایی

من که هر شب تا صبح گریه میکردم خاطرات خوبمونو دوره میکردم بگو کجایی
اون دو سال چقدر زود گذشت خیلی زود
بگو کی بود که عشقمو از من ربود کجایی آره بگو کجایی

من میخوام داشته باشم لمس دستاتو چرا باید بمیرن لحظه هام با تو
من میخوام داشته باشم لمس دستاتو چرا باید بمیرن لحظه هام با تو

من که هر شب تا صبح گریه میکردم خاطرات خوبمونو دوره میکردم بگو کجایی
اون دو سال چقدر زود گذشت خیلی زود
بگو کی بود که عشقمو از من ربود کجایی آره بگو کجایی

من میخوام داشته باشم لمس دستاتو چرا باید بمیرن لحظه هام با تو
من میخوام داشته باشم لمس دستاتو چرا باید بمیرن لحظه هام با تو

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی