loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 296 شنبه 21 شهریور 1394 نظرات (0)

آهنگ جدید و بسیار زیبا از امیر تتلو به اسم تو نمیفهمی

امیر تتلو آهنگ تو نمیفهمی

 

 

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

متن آهنگ جدید امیر تتلو تو نمیفهمی

تا دسته گل آب میدی تهمته بیجا میزنی
تا میفهمی جدیه وسطش جا میزنی
بعد میگی دیوونمی چه حرفا میزنی
تو نمیفهمی نمیفهمی
تو نمیفهمی نمیفهمی
راه میندازی همه جا حرفارو پشتم بیخودی
تا دعوا میشه میری خطها رو روشن میکنی
ولی من خوب میدونم فردا تو پشتم میدوی
تو نمیفهمی نمیفهمی
تو نمیفهمی نمیفهمی

دیگه با من حرف نزن برو بم زنگم نزن

بذار فکر تو بپره از سرم

چه راحت از من دوری چرا پس من از اونی

که میخواد از من بگذره نگذرم

دیگه با من حرف نزن برو بم زنگم نزن بذار فکر تو بپره از سرم

چه راحت از من دوری چرا پس من از اونی که میخواد از من بگذره نگذرم

وای چیا گفتی چیا شنفتی

چه چیایه زشتی که برات ننوشتم

آبیو که ریخته زمینو نمیشه جمعش کرد

هر کی نامرده دمش گرم

اصا هر چی که نامرده دمش گرم

باز حرکاتت همه خوبیاتو کمرنگش کرد

کاری کردی بترسه از عالمو آدم چشمم

هر کی نامرده دمش گرم

اصا هر چی که نامرده دمش گرم

شل میگیری همه جا از کپنا خرج میکنی

میبینی اعصاب ندارم خوب چرا لج میکنی

واسه ی لجبازیه با من راهتو کج میکنی

چون نمیفهمی نمیفهمی

تو نمیفهمی نمیفهمی

دیگه با من حرف نزن برو بم زنگم نزن بذار فکر تو بپره از سرم

چه راحت از من دوری چرا پس من از اونی که میخواد از من بگذره نگذرم

دیگه با من حرف نزن برو بم زنگم نزن

بذار فکر تو بپره از سرم

چه راحت از من دوری چرا پس من از اونی

که میخواد از من بگذره نگذرم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی