loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 312 پنجشنبه 11 تیر 1394 نظرات (0)

آهنگ جدید و فوق العاده زیبا از پویان به اسم اشتباه

پویان آهنگ اشتباه

 

 

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

من به تو بی اعتمادم دیگه باورت ندارم

آخه توعوض نمیشی هر چه قدر به روت نیارم

وقتی عطر یه غریبه رو لباسات جا میمونه

وقتی خیلی وقته نیستی ولی هیشچی نمیدونه

موندم با تو اشتباس فاصله بین ما دوتاس

تو دلت با من نبود نمیدونم دلت کجاست

من که به هر دری زدم ولی باز فایده ای نداشت

بی وفاییت غرورمو هر دفعه زیر پا گذاشت

♪♪♪♪♪♪♪♪

زندگیم سهم تو بودو من ازت سهمی نداشتم

هر شبا با نگرونی رو هم میزاشتم

منو باش خیال میکردم تو رو دارم تا هعمیشه

خیلی چیزا که شکسته تا ابد درست نمیشه

خیلی چیزا که شکسته تا ابد درست نمیشه

موندم با تو اشتباس فاصله بین ما دوتاس

تو دلت با من نبود نمیدونم دلت کجاست

من که به هر دری زدم ولی باز فایده ای نداشت

بی وفاییت غرورمو هر دفعه زیر پا گذاشت

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی