loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 124 سه شنبه 18 آذر 1393 نظرات (0)

آهنگ جدید و خیلی زیبا و شنیدنی از امیر فرجام به اسم تو رفتی

امیر فرجام آهنگ تو رفتی متن آهنگ امیر فرجام تو رفتی

 

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

متن آهنگ امیر فرجام تو رفتی

گفتم یکم صبر کن نرو یه حسی قبل رفتنت تو این چشات بهم میگه تو ماله قلب پاکمی

فرشته ی نجاتمی همیشه تکیه گاهمی بمونو از دلت بگو تو ماله قلب پاکمی

تو رفتیو حالا دارم دوریتو باور میکنم باشه اگه اینو میخوای بدون تو سر میکنم

اما یه چیزو فهمیدم وقتی آدم بد میاره اگه یکی از ته دل دوست داره هرگز تنهات نمیذاره

بمون یه فرصته چشمای تو دنیامو لرزوند همش فکر جدایی از تو این قلبمو لرزوند

بی خبر از حال دلم رفتی و من موندمو غم اینجا نبودنت واسم ارزش دنیا شده کم

تو رفتیو حالا دارم دوریتو باور میکنم باشه اگه اینو میخوای بدون تو سر میکنم

اما یه چیزو فهمیدم وقتی آدم بد میاره اگه یکی از ته دل دوست داره هرگز تنهات نمیذاره

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی