loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 384 شنبه 21 شهریور 1394 نظرات (0)

آهنگ جدید و فوق العاده زیبا از علی لهراسبی به اسم تنها که میشی

علی لهراسبی آهنگ تنها که میشی

 



فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

متن آهنگ جدید علی لهراسبی تنها که میشی

تنها که میشی با منی زیر یه آسمون ستاره

پر میکشه دله من برایه تو دوباره

چشم تو با دله من همیشه کار تازه داره

تند میشه نفسهامو بلا سرم میاره

پاره پاره قلبم عاشقه بیچاره قلبم

چه بیقراره قلبم آخه همش رو انتظاره قلبم

نگو سره کاره قلبم نگو دوست نداره قلبم

دست خودش نیست

وقتی با تو راه میرم بارون میگیره

دله من بی تو آسون میمیره

میمیرم واسه تو نفسم میگیره

با تو همه چی قشنگ میشه رنگ چشماتو

من همش دیوونه بازی میکنم تا تو

شبیه خودم شی یکم عاشقم شی

خسته میکنه این غم منو دارم میمیرم

عمریه که همین جور تویه دستش اسیرم

بازیگوشه دیوونه میخواد عاشق بمونه

گوش نمیده به حرفم همیشه باز همونه

دونه دونه بارون از آسمونه بارون

رو سقف خونه بارون دیدی دست خودم نیست

عاشقونه بارون آخه نامهربونه بارون

رو سقفه خونه بارون اینا که کم نیست

وقتی با تو راه میرم بارون میگیره

دله من بی تو آسون میمیره

میمیرم واسه تو نفسم میگیره

با تو همه چی قشنگه میشه رنگ چشماتو

من همش دیوونه بازی میکنم تا تو

شبیه خودم شی یکم عاشقم شی

وقتی با تو راه میرم بارون میگیره دله من بی تو آسون میمیره

میمیرم واسه تو نفسم میگیره با تو همه چی قشنگه میشه رنگ چشماتو

من همش دیوونه بازی میکنم تا تو

شبیه خودم شی یکم عاشقم شی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی