loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 359 چهارشنبه 14 بهمن 1394 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبا از سامان جلیلی به اسم نامه

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی به نام نامه

 

 

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

متن آهنگ جدید سامان جلیلی نامه

چیه حرفه دله تو که هی جوابم میکنی

خونه خرابم میکنی از غصه آبم میکنی

ته حرفاتو بگو قولو قرارت چی شد

دلت عزیزه کی شده که عشقه من شوخی شده

سر حرفات که نموندی نموندی نموندی

منو بیراهه کشوندی کشوندی کشوندی

تو که عشقت همه ی دارو نداره دله من بود

دلو بدجوری سوزوندی سوزوندی سوزوندی

پای قولات که نموندی نموندی نموندی

تبو درداتو رسوندی رسوندی رسوندی

این همه نامه نوشتم همه حرفایه دلم بود

چرا حرفامو نخوندی نخوندی نخوندی

خیلی حرفه با کسی تا ته دنیا راه بیای

هر کاری کرد کوتاه بیای بگه برو کجای میای

منی که رفتم بعد من کیه تحملت کنه
تو نترسی که ولت کنه غصه رو تو دلت کنه

سر حرفات که نموندی نموندی نموندی

منو بیراهه کشوندی کشوندی کشوندی

تو که عشقت همه ی دارو نداره دله من بود

دلو بدجور سوزوندی سوزوندی سوزوندی

پای قولات که نموندی نموندی نموندی

تبو درداتو رسوندی رسوندی رسوندی

این همه نامه نوشتم همه حرفایه دلم بود

چرا حرفامو نخوندی نخوندی نخوندی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی