loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 272 دوشنبه 18 خرداد 1394 نظرات (0)

آهنگ جدید و فوق العاده زیبا از ساسان پاشایی به اسم آروم آروم

ساسان پاشایی آهنگ آروم آروم

 

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

متن آهنگ جدید ساسان پاشایی آروم آروم

من هر کاری بگی کردم دیگه هرچی که هست با تو

چه فرقی میکنه حالا که تقصیره منه یا تو

من هر کاری که شد کردم ولی بازم بد آوردم

چقدر این اعتراف سخته بگم بی تو کم آوردم

آروم آروم از یاد تو میرم آروم آروم بی تو میمیرم

آروم آروم رفتی از دستم آروم آروم آروم میمیرم

آروم آروم از یاد تو میرم

آروم آروم بی تو میمیرم

آروم آروم رفتی از دستم

آروم آروم آروم میمیرم

تو مثه گذشته نیستی رو لبات خنده نیست

نمیخوام تو رو ببینم دیگه با چشمایه خیس

بی تو تلخه عطر بارون دنیا پره غمه

بی تو من آروم ندارم من طاقتم کمه

میدونی گذشتن از تو واسه من ساده نیست

میدونی تو آسمونم بی تو یک ستاره نیست

داری میری خیلی آسون باور نمیکنم

دیگه دیره واسه رفتن من عاشقت شدم

آروم آروم از یاد تو میرم آروم آروم بی تو میمیرم

آروم آروم رفتی از دستم آروم آروم آروم میمیرم

آروم آروم از یاد تو میرم

آروم آروم بی تو میمیرم

آروم آروم رفتی از دستم

آروم آروم آروم میمیرم

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی