loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 187 چهارشنبه 09 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

آهنگ جدید و بسیار زیبا از حامد پهلان به اسم نازنین

حامد پهلان آهنگ نازنین

 

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

همه دنیای منی عشق و رویای منی
تو فقط محرم این دل تنهای منی
تو پر و بال منی مگه تو فال منی
تورو از دست نمیدم آخه تو مال منی
نازی نازی نازنین عاشقت شدم همین
آخه پیدا نمیشه مثل تو روزی زمین
نازی نازی نازنین تویی که دورون بزنی
من سنی چوخ سئویرم گل اوینا نازنین

تو میخندی و دلم داره دیوونه میشه
داره عشقت تو دلم یکی یک دونه میشه
تو پر و بال منی مگه تو فال منی
تورو از دست نمیدم آخه تو مال منی
نازی نازی نازنین عاشقت شدم همین
آخه پیدا نمیشه مثل تو روزی زمین
نازی نازی نازنین تویی که دورون بزنی
من سنی چوخ سئویرم گل اوینا نازنین

نازی نازی نازنین تویی که دورون بزنی
من سنی چوخ سئویرم گل اوینا نازنین
نازی نازی نازنین عاشقت شدم همین
آخه پیدا نمیشه مثل تو روزی زمین

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی