loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 807 دوشنبه 01 تیر 1394 نظرات (0)

موزیک ویدئو جدید و فوق العاده زیبا از بلک کتس به اسم ما دو تا

بلک کتس موزیک ویدیو ما دو تا

 


 Black Cats - Ma Do Ta - HD 1080 [Tak3da].mp4 81 MB 2015-06-22
 Black Cats - Ma Do Ta - HD 720 [Tak3da].mp4 46.5 MB 2015-06-22
 Black Cats - Ma Do Ta - HQ 480 [Tak3da].mp4 26.9 MB 2015-06-22
 Black Cats - Ma Do Ta [256].mp3 7.4 MB 2015-06-22

 

تو خود عشقی همون چیزی که توی قلب منه

 همونی که بخاطرش همش داره نبضم میزنه

صبح تا شب کارم هی خودمو تو دلت جا کردنه

 من همه ی دنیارو گشتم آخه تاکه تورو پیدا کردمت

 با اون دوتا چشم سیات اخم نکن بت نمیاد

انقده خوبی که اصلا بدیات به چشم نمیاد

تاوقتی قلبم بزنه عاشقت هستم یسره

 نمیذارم بزنه خیال رفتن به سرت

 خوب بلد بودی خودتو تو دلم جا کنی

هروقت هرجور دلت خواست با دلم تا کنی

تو بامن یکاری کردی که به تو وابسته شم

 خدا اون روزرو نیاره! یکی دیگه رو پیدا کنی

 خوب بلد بودی خودتو تو دلم جا کنی … هروقت هرجور دلت خواست با دلم تا کنی

تو بامن یکاری کردی که به تو وابسته شم …  خدا اون روزرو نیاره! یکی دیگه رو پیدا کنی

متن آهنگ ما دوتا بلک کتس

تو چشات هوش و از سر عالم و ادم میبره

گاهی وقتا نگات اصلا اسممو یادم میبره

 من و تو نمیذاریم کسی بینمونو بهم بزنه

آخه دل من و تو بهم از هرچیزی وابسته تره

اون دوتا چشم سیات اخم نکن بت نمیاد

انقده خوبی که اصلا بدیات به چشم نمیاد

تاوقتی قلبم بزنه عاشقت هستم یسره

 نمیذارم بزنه خیال رفتن به سرت

 خوب بلد بودی خودتو تو دلم جا کنی

هروقت هرجور دلت خواست با دلم تا کنی

تو بامن یکاری کردی که به تو وابسته شم

 خدا اون روزرو نیاره! یکی دیگه رو پیدا کنی

 خوب بلد بودی خودتو تو دلم جا کنی … هروقت هرجور دلت خواست با دلم تا کنی

تو بامن یکاری کردی که به تو وابسته شم …  خدا اون روزرو نیاره! یکی دیگه رو پیدا کنی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی