loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 398 شنبه 26 دی 1394 نظرات (0)

آهنگ جدید و فوق العاده زیبای اردلان طعمه به نام پای تو وایسادم

اردلان طعمه آهنگ پای تو وایسادم

 

 

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

متن آهنگ جدید اردلان طعمه پای تو وایستادم

پای تو وایستادم

تو داری لج میکنی باز با من
میدی آزارم وقتی که میدونی به تو نیاز دارم
پای تو وایستادم ولی تو داری لج میکنی باز با من
میدی آزارم وقتی که میدونی به تو نیاز دارم

دیگه باشی یا نباشی اصا مهم نیست

زندگیم بی تو پاشید از هم هیچوقت نبودم راضی ازت

دیگه حرفی از اینکه هنو دوسم داری نزن

دیگه باشی یا نباشی اصا مهم نیست

زندگیم بی تو پاشید از هم هیچوقت نبودم راضی ازت

دیگه حرفی از اینکه هنو دوسم داری نزن

بزن خراب کن

هر چی ساختیمو
خب انتخاب کن هر کی خواستی رو
اصا یه شب فرار کن پیشه هر کی خواستی
برو اصا هر کار خواستی بکن
باز اشتباه کن دیگه اصا ازم حسابتو سوا کن
منم از همین الان قول میدم
نیام دیگه سراغت هر چی داشت میشد
حتی از دوریه تو اگه اردی داشت میمرد
میگی امشب چته بازم بالش خیسه
گله دارم دله پارم نشد آخر گره باز از کارش
که بی خبری الان از حالش با صد خواهش
دستاتو گرفتم جلو صد تا چشم
ولی باز از فردا همه حرفا زشت دعوا بحثا کش
می اومد هر بار عشق نبود
اگه بود یه طرفه بودو شبا زیر چشم کبود
که یهو تو تکسش نوشت تموم
به اسمش قسم تو قلبم چیزی به جز عشقش نبود
به من یهو شد حسش تموم
ولی وقتی رفت باور کردم
که هیچ جایه دیگه ای مثلش نبود

دیگه باشی یا نباشی اصا مهم نیست

زندگیم بی تو پاشید از هم هیچوقت نبودم راضی ازت

دیگه حرفی از اینکه هنو دوسم داری نزن

دیگه باشی یا نباشی اصا مهم نیست

زندگیم بی تو پاشید از هم هیچوقت نبودم راضی ازت

دیگه حرفی از اینکه هنو دوسم داری نزن

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی