loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 195 چهارشنبه 12 فروردین 1394 نظرات (0)

آهنگ جدید و بسیار زیبا از مصطفی یگانه به اسم تصمیم

مصطفی یگانه آهنگ تصمیم

 

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

خود تو واسه یه بارم که شده ببین چقد فرق کردی
چقد عوض شدی که میگی نمیخوای پیشم برگردی
میدونم واست سخته ولی خودتو یه لحظه جای من بذار
بذار هرچی هست دیگه تموم شه حرفیو تو دلت نگه ندار

من امشب تصمیمو عوض کردم
از ته دل به دنیا میخندم
دیگه هر ساعت حس تازه ای دارم
دیگه تنهایی بسمه راضیم از حالم

نمیخوام یادت بیارم چجوری سره حرفات نموندی
با یه بهونه بی تفاوت کارو تا اینجا کشوندی
بشین به آینده یکم فکر کن تو هم تغییر بده فردا رو
من عوض شدم توام تغییر کن قدم بعدی رو تو بردارو
تو این زندگی منو تو با همیم
همه چی بستست به حسه ما دوتا
بسه هر چی که شکستنت
تنهایی کجا و ما کجا

من امشب تصمیمو عوض کردم
از ته دل به دنیا میخندم
دیگه هر ساعت حس تازه ای دارم
دیگه تنهایی بسمه راضیم از حالم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی