loading...
همه نوع آهنگ بروز
meysam بازدید : 307 چهارشنبه 29 بهمن 1393 نظرات (0)

آهنگ جدید و بسیار زیبا از حجت درولی به اسم صاف و ساده

حجت درولی آهنگ صاف و ساده متن آهنگ جدید حجت درولی صاف و ساده

 

 

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

 

متن آهنگ جدید حجت درولی صاف و ساده

من یه سکوته کوتاه تو یه فریاد بلندی

من دارم مه میشم بی تو تو با کی میخندی

آسمونم ابری دوره تو مهتابه

تو آروم خوابیدی چشم من بی خوابه

هر کی چشماتو میبینه به تو دل میبنده ساده

نمیدونن پشت چشمات دو رویی خیلی زیاده

صاف و ساده بودم با تو , تو ولی فکر پریدن

یه عمره چشمایه کم سوم رنگ خوشبختی ندیدن

بیچاره چشمایه من بود که تو نبود تو تر بود

با تو زندگیمو باختم با تو آی خودبینه مغرور

سادگی از خود من بود هیچ حرفی نیست بچه بودم

منه ساده تو خیالم شهرو با تو گشته بودم

تویه این شهر نمیمونم تا نبینمت دوباره

همه عیبا ماله من بود ایشون هیچ عیبی نداره

هر کی چشماتو میبینه به تو دل میبنده ساده

نمیدونن پشت چشمات دو رویی خیلی زیاده

صاف و ساده بودم با تو , تو ولی فکر پریدن

یه عمره چشمایه کم سوم رنگ خوشبختی ندیدن

بیچاره چشمایه من بود که تو نبود تو تر بود

با تو زندگیمو باختم با تو آی خودبینه مغرور

من یه سکوته کوتاه تو یه فریاد بلندی من دارم مه میشم بی تو تو با کی میخندی

آسمونم ابری دوره تو مهتابه تو آروم خوابیدی چشم من بی خوابه

هر کی چشماتو میبینه به تو دل میبنده ساده نمیدونن پشت چشمات دو رویی خیلی زیاده

صاف و ساده بودم با تو , تو ولی فکر پریدن یه عمره چشمایه کم سوم رنگ خوشبختی ندیدن

بیچاره چشمایه من بود که تو نبود تو تر بود با تو زندگیمو باختم با تو آی خودبینه مغرور

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای استفاده بهتر از سایت لطفا عضو شوید برای بهتر شدن سایت لطفا نظر بدید باتشکر مدیریت سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه
    کدهای اختصاصی